Undermysin's FotoPage

By: Izwan Azman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Friday, 28-Dec-2007 10:12 Email | Share | | Bookmark
rezeki

salam......

semua orang ada kerja sendiri.....walaupun sekadar mecjadi tukang sapu, tukang cuci. pegawai besar sekali pun.....semua orang mencari rezeki dengan cara tersendiri. bila aku tgk brother nie buat keje, aku terkenang sesuatu. aku pun ada kerja aku sendiri. cara aku mencari rezeki dan menambah rezeki. kekadang aku terfikir yang aku sering lupa dari mana datangnya rezeki tu. kekadang aku akan kenang balik macam maner aku dapat rezeki tu & untuk aper/siapa rezeki tu. aku rasa aku beruntung sebab mempunyai banyak kemahiran, tak kira daripada kerja seharian atau pun kerja buruh, semua aku penah buat.daripada jadi kuli dulu, sekarang aku boleh cari rezeki dengan kemahiran yang aku ada.aku harap suatu hari nanti aku akan berubah dan sentiasa ingat dan tahu dari mana dan macam mana aku boleh mencari rezeki.





Monday, 24-Dec-2007 18:45 Email | Share | | Bookmark
Playin with Backdrop !

 
 
 
View all 8 photos...
heheh..tengahari tadi..boring2 takda apa nak buat..so godek2 la bilik...jumpe balik canvas / backdrop yang nikolas borrow x pulang2.
sebab xpernah pakai..so cuba2 la gunakan backdrop nih untuk ilangkan bosan...dan inilah hasilnya :





Wednesday, 19-Dec-2007 09:56 Email | Share | | Bookmark
Crazy Plan

the most crazzy plan i do after shoot the wedding at keramat.





Tuesday, 18-Dec-2007 09:41 Email | Share | | Bookmark
Rantai Art

 
 
 
hehe..Rantai event was fun..specialy when i met ArtCoreHolic Group...darn..u all so sempoi..hope we can cooperate next time..!











didi in action.......wakakakaka


Friday, 14-Dec-2007 05:09 Email | Share | | Bookmark
Kisah Benar

 
Kami dilahirkan oleh IBU kami di atas helaian kertas surat khabar lama di balkoni flat tinggalan student

kami mempunyai berbagai warna ,ada yang Kuning Putih,ada pula yang Hitam Putih (ala2 dalmantion)
dalam keadaan kami yang masih lemah,tidak boleh merangkak dan TIDAK MAMPU membuka mata
IBUlah yang memainkan peranan penting menjaga kami..

Pada Malam IBU berhempas pulas melahirkan kami ...IBU kelihatan sangat lemah..tetapi dengan segala kudrat.IBU menyusukan kami dengan penuh KASIH SAYANG supaya kelahiran kami di dunia ini tidak dalam keadaan lapar dan dahaga..

Pagi besoknya Awal2 pagi lagi IBU dah pergi mencari sarapan untuk mengisi perutnya yang lapar..
Maklumlah,Seorang manusia hendak melahirkan seorang anak pun cukup siksa..inikan IBU yang melahirkan 4 ekor anak.

3 Hari Bersama IBU memang cukup membahagiakan.Kami dibelai dan dimanjakan dengan penuh kasih sayang,Bulu kami sentiasa dibersihkan IBU supaya kami sentiasa kelihatan bersih,Kami juga sudah berupaya membuka mata dan merangkak sedikit.

Semalam.....2 orang Tukang Cuci memandang ke arah kami..dengan penuh perasaan jijik dan benci...Mereka kelihatan berbisik ,seperti merancang sesuatu kepada kami.

Lalu,Pada pagi itu,Ketika IBU sedang menyusukan kami empat beranak.mereka menghalau IBU kami,IBU cuba melawan,tetapi apakan daya,IBU hanyalah seekor Kucing yang lemah,sudahlah dihalau,dipukul2 pula kepala IBU sehingga tidak berdaya melawan.

Kami diambil oleh mereka dan kedengaran mereka berkata

"BUANG SAJA KAT PASAR"

Ketika itu..hanya Allah S.W.T saja yang tahu perasaan kami,dengan keadaan kami yang tidak mampu berjalan dengan sempurna,apatah lagi hendak mencari makan,kami dimasukkan ke dalam kotak.dan dibawa ke Pasar dan ditinggalkan.

IBU hanya mampu melihat kami dibawa dengan perasaan penuh sedih dan kecewa.

Kini..Kami hanya menunggu mati,di dalam kotak yang basah ditimpa hujan.....

Apakah Dosa Kami?

*Tribute to Anak2 kucing dekat rumah aku yang kene buang oleh Tukang cuci..




[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net